Direktlänk till inlägg 2 juni 2019

Cypern har blivit flera år bland annat 2011...!

Av Linda - 2 juni 2019 18:30

Cypern har jag varit flertal gånger, och hoppas komma dit igen, jag trivs när jag är där och har släkt där, och då får man se lite annat och blir en annan sort av resa, och på Cypern bor jag vid släkten och har varit på Engelska basen där dom har den godaste Fish & Chips jag ätit, bor utanför Larnaca och Ayia napa har man ju varit,även åkt runt och sätt bland annat olika skolor som barnen i familjen gått,dom börjar dock bli stora nu...


Men de har inte den lyxen som Svenska föräldrar att ha skolbussar osv utan där måste man köra dem till skolan och har de tex gymnastik så får man köra hämta barnen och köra dem dit, dessa barn har ju även gått Svenska skolan så blir mycket körning, sånt som vi i Sverige ofta tar föregivet...


Men som sagt Cypern har jag varit mer än en gång och hoppas de blir flera,då jag gillar Cypern,men då jag är restokig och älskar att resa, så kollar jag resor ofta och hittar man en resa som är väldigt billigt,så spelar de ingen roll att jag varit där tidigare,utan då har de hänt att jag åkt igen, så har några resmål jag åkt redan två gånger till,och helst om jag kan åka direkt från Visby, tyvärr går inga direkt till Cypern här ifrån, men kommit många flera resmål senaste åren, om man ser tillbaka i tiden, då de typ bara var 1-2 resmål från ön,så kan jag åka direkt här ifrån så är de skönt...


Blandade foto från mina resor till Cypern...

                                       


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 20 september 2019 14:47

  Ja då har man varit iväg på en liten resa igen, och denna gång vart de åter igen till kreta, vart tredje gången jag reser til kreta, men denna gång vart de inte platanias som jag varit tidigare, och ja de stället tycker jag är bättre, men Platanes,...

Av Linda - 9 juni 2019 08:00

Ja åren 2016 och 2017 var de inga resor utomlands tyvärr, vart dock några turer över till ”Sverige” men när jag fyllde 40år 2017 så fick jag bidrag av olika slag till resa, och tack vare alla underbara i mitt liv kunde jag boka resa till ...

Av Linda - 4 juni 2019 18:31

Våren 2015 reste jag och älsklingen till Turkiet direkt från Visby,hittade en mycket billig resa,båda varit i Turkiet tidigare, han hade varit i Side för många år sedan och jag var ju i Alanya 2006 och denna gång när vi åkte tillsammans så vart de Al...

Av Linda - 4 juni 2019 12:30

På våren 2011 reste jag och min mor till Rhodos och bodde i Rhodos stad, och var promenadavstånd att gå till hamnen och innan för murarna, de påminde mycket om Visby med muren och allt där inför, så man kände sig lite som hemma på nåt sätt,förutom de...

Av Linda - 4 juni 2019 10:56

Vi var 4tjejer som rest till Sousse Tunisien från Visby, och ja en av de var Emma, vi har många resor i bagaget med äventyr och skratt, och Tunisien vart även en sån resa, de var varmt gott och många äventyr, vi bodde i port el kantaoui och finns hur...

Presentation


Restokig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards